The 5-Second Trick For نحوه خرید ارز دیجیتال

Wiki Article

معمولا کارمزد معاملات در صرافی‌های شناخته‌شده خارجی کمتر است، و امکان انجام انواع معاملات (معاملات فیوچرز) در صرافی‌های خارجی وجود دارد، در حالی که در صرافی‌های ایرانی معمولا تنها امکان خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد.

استفاده از کلمات و محتوای توهین‌آمیز و غیراخلاقی به هر شکل و هر شخص ممنوع است.

دلیل این محبوبیت این است که بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که به جهان معرفی شده و تمامی رمز ارز های موجود در بازار پس از آن به وجود آمد اند .

صرافی بایننس را می‌توان یکی از امن‌ترین صرافی‌های حال حاضر دنیا دانست. این صرافی تاکنون یک بار هک شده است که البته بعد از هک پول تمام مشتریان خود را پرداخت کرده است.

به عنوان مثال در صرافی کوینکس، پس از آنکه حساب خود را شارژ کردید، (یعنی تتر یا هر ارز دیگری را به آن انتقال دادید) می‌توانید با جستجوی ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید اقدام به خرید کنید.

در صفحه بعد، سایت به شما یک کلید پشتیبان می‌دهد که اگر نرم‌افزار گوگل شما پاک شد یا به هر دلیل قادر به دسترسی به موبایل خود نبودید، با آن کد بتوانید دوباره نرم‌افزار گوگل اتنتیکیتور را برای دسترسی به حساب بایننس فعال کنید.

خرید تتر و یا ارز دیجیتال دیگر با استفاده از ریال در صرافی ایرانی

برای اطمینان بیشتر از تعهد و کیفیت کار یک صرافی، پرس‌وجو بهترین راه است. گروه‌های تلگرامی یا بخش پرسش و پاسخ صفر تا صد خرید ارز دیجیتال سایت ارزدیجیتال (استک) یکی از بهترین جاهایی هستند که می‌توانید در آنها از اعتبار یک صرافی مطمئن شوید.

تراست والت که بیشترین تعداد نصب در بین تمام کیف پول‌ها را دارد، فقط برای موبایل در دسترس است.

اکثر کیف پول‌های دسکتاپ رایگان هستند. اگر سرمایه چندان بالایی ندارید کیف پول‌های نرم افزاری نیز برای شما مناسب هستند.

سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید. با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.

۱۸:۰۰ پس از آشنایی کامل با بیت کوین، گام بعدی خرید آن است.

با توجه به امکان عدم احرازهویت توسط صرافی ها می توانید اقدام کنید

رمزارزها زمانی که معرفی می‌شوند یک وایت پیپر را هم ارائه می‌دهند که در آن به توصیف اهداف و موارد بنیادی رمزارز می‌پردازند، شما با مطالعه وایت پیپر و کسب اطلاعات پیرامون رمزارز مورد نظر می‌توانید تحلیل بنیادی را انجام دهید.

Report this wiki page